albertsons stiri servere stiri hardware

Al doilea ce mai mare lant de supermarketuri din America, Albertsons, planuieste sa utilizeze Microsoft Azure drept “platforma de cloud preferata”, impreuna cu Azure AI si Microsoft 365, pentru a imbunatati experienta clientilor.

Walmart si Target au renuntat, de asemenea, la Amazon Web Services, din cauza aspiratiilor gigantului in directia retail.

Albertsons este detinut in prezent de un specialist in investitii, compania privata Cerberus Capital Management, si opereaza peste 2000 de magazine prin subsidiarii sai, printre care Safeway, Acme Markets, Tom Thumb si Randalls.

“Ne reimaginam viitorul intr-un mod in care clientii pot interactiona cu noi prin toate canalele disponibile”, a spus Anuj Dhanda, vicepresedinte si CIO Albertsons.

“Parteneriatul cu Microsoft a produs deja o metoda inovativa de a scuti timp la pompele de combustibil. Punctele forte ale Microsoft in ceea ce priveste tehnologiile cognitive si inteligenta artificiala vor transforma experienta clientilor nostri atat in magazine, cat si digital.”

Este neclar deocamdata cum planuieste Albertsons sa isi reimagineze experienta cumparaturilor, dar un model aflat inca in testare, realizat in parteneriat cu Microsoft Azure, le permite clientilor sa desfasoare aproape toti pasii din timpul alimentarii masinii fara a fi nevoie sa coboare din aceasta.

Compania a facut referire si la analiticile de consum mai precise, care permit aprovizionarea fixa, si, implicit, mai putine pierderi.

Este posibil ca intr-un efort de a urmari o experienta cat mai autonoma, compania sa introduca si un sistem de plata automat, in care clientii intra, cumpara, si apoi pleaca, fara a fi nevoie sa intre in contact cu o alta fiinta umana sau cu un automat.

Conceptul a fost promovat de Amazon, sub brandul Amazon Go, care intrat in prima faza a testelor in 2016, insa prima astfel de experienta a fost propusa de Google, cu programul Hands Free din 2015.

Hands Free le permitea clientilor sa plateasca folosind recunoasterea faciala, sau rostindu-si initialele, si a fost aplicat intr-un numar limitat de magazine McDonalds, Chick-fil-A, si Papa Jones. S-a dovedit a fi un esec, si a fost anulat in mod oficial in 2017, intr-un anunt din Daily Motion.

Intr-o postare care anunta anularea serviciului, care a fost mai tarziu eliminata, dar poate fi citita prin Wayback Machine, Google a spus ca “lucreaza la cea mai buna tehnologie Hands Free, care va fi disponibila pentru mai multe magazine si pentru mai multi clienti.”

Lansarea Amazon Go a cauzat o rafala de activitati in spatiul checkout-free. Walmart a confirmat anul trecut ca lucreaza la un sistem similar, in timp ce Microsoft promoveaza propriul sau produs magazinelor.

Astfel de sisteme vor avea nevoie de un numar imens de camere si senzori, de inteligenta artificiala, si de sisteme de calcul cloud si marginale pentru a procesa si stoca datele.

Preluat de pe Data Center Dynamics

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here