Adresandu-se site-ului local de stiri AZ Central, un purtator de cuvant al Microsoft a declarat ca compania intentioneaza sa construiasca centre de date pe site-urile Goodyear, Arizona pe care le-a achizitionat in ultimul an.
Microsoft a cumparat primul site din zona anul trecut cu 48 de milioane de dolari. Saptamana trecuta, compania a cheltuit un alte 37 milioane dolari pe un al doilea site la doar zece kilometri distanta.
Site-urile vor fi a 5-a regiune de cloud Microsoft din Coasta de Vest a Americii, care se vor alatura regiunilor existente din vestul SUA, Utah, US west 2 din Washington, SUA de Vest din San Francisco Bay Area si US Gov din Arizona.
Intr-un e-mail, purtatorul de cuvant al Microsoft a declarat: “In cadrul planurilor noastre de a sprijini cererea tot mai mare de servicii cloud si Internet in Arizona si in Statele Unite ale Americii occidentale, Microsoft a achizitionat recent terenuri in doua locatii din Goodyear, Arizona, la nivel mondial de facilitati centru de date. ”
Goodyear gazduieste deja facilitati planificate de la centrele de date Vantage, Compass si Stream Data Center.
Conform planului de amplasament, cladirile vor fi denumite PHX-10 si PHX-11. Prima faza va acoperi circa 245.000 de metri patrati, cea de-a doua, mai tarziu, fiind de 243.000 de metri patrati.
Zonele pe care Microsoft le-a cumparat sunt site-urile Superfund, ceea ce inseamna ca terenul este poluat cu materiale periculoase. In acest caz, zona a fost supusa unui scurt test de la Airforce la aeroportul din apropiere Phoenix Goodyear.
Documentele publice denumite anterior proiectul “un centru de tehnologie cu cinci cladiri”, astfel incat ar putea fi posibil ca Microsoft sa planuiasca sa construiasca inca trei cladiri pe site-ul de 3,9 milioane de metri patrati .
Acordul de dezvoltare pentru instalatii noteaza ca fiecare locatie ar putea folosi pana la un milion de galoane de apa pe zi.
Purtatorul de cuvant al Microsoft a declarat: “Am facut angajamente pe termen lung in ceea ce priveste durabilitatea – folosind puterea tehnologiei noastre pentru a minimiza impactul asupra mediului al produselor si operatiunilor noastre”.
“Microsoft a fost neutru din punct de vedere al carbonului din 2012 si continua sa inregistreze progrese in directia obiectivului nostru de a reduce emisiile de carbon operationale cu 75% pana in 2030.”
[…] site nou va costa Microsoft 20 milioane de dolari, perechea anterioara de site-uri a fost cumparata pentru 85 de milioane de […]