Digital Realty a incheiat un acord definitiv pentru achizitionarea unei parcele de 6.700 mp pentru construirea unui nou centru de date cu mai multe etaje in Seul, Coreea de Sud. Facilitatea este proiectata pentru a sprijini pana la 12MW de capacitate IT .
Terenul este vandut de catre guvernul metropolitan din Seul si este situat in cadrul orasului digital Media Sangam din nord-vestul Seulului, o zona de urbanism recent dezvoltata. Constructia va incepe in urmatoarele luni si va fi finalizata in 2021.
Centrul de date va oferi mai mult de 120,00 mp spatiu la finalizare, iar la 10 etaje, va fi unul dintre cele mai inalte centre de date din regiune. Construita pe o fundatie de piatra, aceasta va extinde si trei niveluri in subteran – comune pentru cladirile din zonele urbane din Coreea, din cauza restrictiilor de spatiu si a reglementarilor.
Digital Realty spune ca cel mai scazut nivel va fi utilizat ca parcare, cu acces printr-un stivuitor auto. Celelalte doua niveluri subterane vor fi folosite pentru adapostirea generatoarelor de rezerva.
Intrarea Digital Realty in Coreea de Sud este o etapa importanta pentru companie, deoarece se extinde in Asia-Pacific, spune A. William Stein, CEO. Coreea de Sud este printre cele mai mari piete ale centrelor de date din regiune, cu o populatie estimata de peste 25 de milioane doar in Zona Capitalei Seul.
„Coreea de Sud este extrem de bine pozitionata ca un hub digital si centru pentru inovare in regiune, avand in vedere cererea globala tot mai mare de date , servicii mobile si dispozitive conectate. Investitia noastra in Coreea demonstreaza angajamentul nostru de a alimenta ambitiile digitale ale clientilor nostri pe o platforma cu adevarat globala ”, a spus el.
Cand DCD a vorbit anterior cu Digital Realty despre planurile sale APAC la sfarsitul anului trecut, Stein a impartasit ca se asteapta ca piata centrelor de date APAC sa reflecte cresterea uriasa experimentata in SUA in ultimii ani.
De asemenea, el a sugerat ca cresterea rapida a Digital Realty ar putea vedea angajarea companiei imediat ce compania se extinde dincolo de Australia, Japonia, Hong Kong si Singapore – o miscare care s-a concretizat in mod clar.